Margot zaczęła grać na skrzypcach w wieku siedmiu lat. W 2011 roku została przyjęta do Szkoły dla Młodych Talentów, będącej częścią Królewskiego Konserwatorium w Hadze, gdzie pobierała lekcje u Koosje van Haeringena. W 2012 roku Margot rozpoczęła studia licencjackie w Conservatorium van Amsterdam. Studiowała tam u Keesa Koelmansa. Po uzyskaniu tytułu licencjata w 2016 roku, została przyjęta na studia magisterskie, gdzie studiowała z Ilyą Grubertem.
Margot dała kilka występów solowych, między innymi z Groene Hart Orchestra, Symfonieorkest Rijnstreek oraz z członkami Holenderskiej Orkiestry Kameralnej. Była koncertmistrzem Nationaal Jeugdorkest, zastępcą lidera drugich skrzypiec Gustav Mahler Jugendorchester i akademikiem w Holenderskiej Orkiestrze Filharmonicznej i Holenderskiej Orkiestrze Kameralnej. Oprócz występów z kwartetem ADAM, jest częścią kolektywu rebelianckiego Pynarello, zespołu muzyki kameralnej Project 5 i jest aktywna jako remplaçant z Holenderską Orkiestrą Kameralną, Asko|Schönberg Ensemble, Holenderską Orkiestrą Filharmoniczną i Rotterdamską Orkiestrą Filharmoniczną.
Z tymi i innymi zespołami występowała wielokrotnie w Concertgebouw, Musikverein, Elbphilharmonie oraz w radiu i telewizji.
Margot była zapraszana na kursy mistrzowskie i festiwale, w tym BMI Performance Artist Masterclasses w Berlinie, International Masterclasses Apeldoorn, Branimir Slokar Academy, Schiermonnikoogfestival, Grachtenfestival, Storioni Festival i Stift Festival. Gra na skrzypcach zbudowanych przez Gudrun Kremeier i smyczku Victora François Fétique. Skrzypce i smyczek zostały jej podarowane przez Narodowy Fundusz Instrumentów Muzycznych.
Julia Kleinsmann (1995) jest wszechstronną skrzypaczką z wielką pasją do muzyki kameralnej. W Konserwatorium w Amsterdamie studiowała u Keesa Koelmansa i Petera Brunta, a także pobierała lekcje gry na skrzypcach barokowych i improwizacji. Następnie studiowała skrzypce i muzykę kameralną z Lukasem Hagenem i Rainerem Schmidtem na Universität Mozarteum w Salzburgu
Obecnie Julia jest częścią ADAM Quartet, z którym w przyszłym sezonie wystąpi w Holandii, Irlandii, Anglii, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Oprócz doświadczenia jako kameralistka w różnych składach, zdobyła doświadczenie orkiestrowe jako liderka Narodowej Orkiestry Młodzieżowej. Obecnie Julia zastępuje orkiestry takie jak LUDWIG, Holenderska Orkiestra Filharmoniczna, Holenderska Orkiestra Kameralna, Amsterdam Sinfonietta i Radiowa Orkiestra Filharmoniczna. Ponadto Julia jest częścią rebelianckiego kolektywu Pynarello.
Julia była zapraszana na wiele festiwali, w tym Gustav Mahler Academy w Bolzano i Jeunesse Musicales ICMC, gdzie również zdobyła nagrodę za muzykę kameralną.
Dzięki dotacji od Stichting Eigen Muziekinstrument, Julia gra na skrzypcach Johannesa Bernardusa Cuypersa z 1810 roku. Jej smyczek, zbudowany przez Télesphore Amable Barbé, został jej udostępniony przez Narodowy Fundusz Instrumentów Muzycznych.
Szwedzka altowiolistka Minna Svedberg (1993) dorastała w muzycznej rodzinie w Sztokholmie i zbudowała rozległą sieć kontaktów zawodowych w całej Europie, ale obecnie mieszka w Amsterdamie w Holandii.
Studiowała u Larsa Andersa Tomtera w Królewskiej Duńskiej Akademii Muzycznej w Kopenhadze, w Hochschule für Musik „Hanns Eisler” w Berlinie oraz w Conservatorium van Amsterdam u Nobuko Imai i Marjolein Dispa. W latach 2010-2014 grała w Młodzieżowej Orkiestrze Unii Europejskiej, co wywarło ogromny wpływ zarówno na jej życie muzyczne, jak i zawodowe.
Minna mocno wierzy w budującą społeczność moc muzyki i pracowała jako nauczyciel z Sistema Europe Youth Orchestra, El Sistema Stockholm i MusikSak Aarhus.
Prowadzi aktywną karierę freelancera i regularnie występuje z takimi orkiestrami jak Netherlands Chamber Orchestra, Pynarello i Philharmonia Orchestra.
Do ADAM dołączyła wiosną 2023 r. Jest także członkiem zarządu i wykonawcą na Equinox Chamber Music & Dance Festival w Kopenhadze. Minna gra na altówce Celestino Farotto, zbudowanej w 1950 roku, hojnie wypożyczonej przez Dextra Musica.
Renée Timmer (Groningen, 1994) jest wszechstronną wiolonczelistką z wielką pasją do muzyki kameralnej i współczesnego repertuaru. Oprócz jej pozycji w kwartecie ADAM, jest regularnym gościem w różnych zespołach i orkiestrach, takich jak Cello Octet Amsterdam, Pynarello, Radio Philharmonic Orchestra, Noord Nederlands Orchestra i Ballet Orchestra.
Naukę gry na wiolonczeli rozpoczęła w wieku czterech lat u Alexandry Vierkant w Groningen. W 2012 roku rozpoczęła studia w Konserwatorium Muzycznym w Amsterdamie u Maartena Mosterta. Następnie ukończyła studia magisterskie u Micka Stirlinga w 2019 roku. Oprócz tych nauczycieli i mentorów brała udział w kursach mistrzowskich m.in. u Dimitriego Ferschtmana, Fransa Helmersona, Torleifa Thedéena, Jakoba Koranyiego i Reinharda Latzko. Już podczas studiów chciała rozwijać się jako wiolonczelistka tak wszechstronnie, jak to tylko możliwe. Była więc kapitanem sekcji wiolonczel Narodowej Orkiestry Młodzieżowej i zawsze zanurzała się w różnych stylach repertuarowych. Dlatego lubi grać muzykę nowoczesną i współczesną, zastępując ją różnymi profesjonalnymi orkiestrami, współpracując z innymi formami sztuki i grając w różnych stylach, aby odkrywać granice muzyki (klasycznej).
Renée gra na wiolonczeli zbudowanej przez Heina Woldringa, sfinansowanej przy wsparciu Fundacji Własny Instrument Muzyczny. Jej smyczek został jej wypożyczony przez Narodowy Fundusz Instrumentów Muzycznych.