Emil Miszk, trębacz jazzowy młodego pokolenia, laureat Fryderyka 2019 w kategorii jazzowy debiut roku wraca z drugim albumem sygnowanym nazwą Emil Miszk and The Sonic Syndicate. Na „Artificial Stupidity” znalazło się sześć autorskich utworów, które swoją finezją, ale też lekkością, zauroczą zarówno miłośników jazzu, jak i tych, w których dopiero rodzi się uwielbienie do tego gatunku.
29 listopada rusza tegoroczna edycja festiwalu i konkursu Jazz Juniors. Koncertem w ICE Kraków zainauguruje ją Marcin Wasilewski Trio. Tego samego wieczoru, a klubie Piec Art, wystapi Tomasz Chyła Quintet.
Emil Miszk rzadko mówi o sobie samym. „My, naszych, nas” — to formy, których ten młody trębacz używa najczęściej. Ma olbrzymie poczucie jedności z trójmiejską sceną muzyczną. Między innymi o tym wyjątkowym podejściu, a także o debiutanckiej płycie jego oktetu oraz losach trójmiejskiej wytwórni — Alpaka Records, Emil opowiedział mi pewnego wiosennego wieczoru.
Czy gdy kilka lat temu, grałeś na trójmiejskich, kameralnych jamach wyobrażałeś sobie, gdzie będziesz dzisiaj? Czy działasz według jakiegoś określonego planu?
Grupa Emil Miszk & The Sonic Syndicate wystąpi 17 marca, w klubie Żak, w ramach zimowej odsłoby festiwalu Jazz Jantar 2018. Drugim koncertem wieczoru będzie występ Anna Gadt Quartet.
Grupa Emil Miszk & The Sonic Syndycate przygotowała na sobotę podwójny prezent dla swoich fanów. Nie tylko będzie można ich usłyszeć na festiwalu Jazz Jantar, ale także premierę będzie mieć ich nowy album "Don't Hesitate".